Forretningsbetingelser

I vores webshop kan du booke vores workshops og købe fysiske såvel som digitale produkter. Bemærk at vores forretningsbetingelser er både gældende for booking af en workshop plads og køb af vores produkter.

Betaling

Made In Denmark Workshops modtager betaling med VISA og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inklusive moms på fysiske vare. Workshop priser er uden moms.

Made In Denmark Workshops bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Made In Denmark Workshops afsender inden for 1-3 hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Made In Denmark Workshops vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Reklamationsretten gælder ikke for workshops, men kun for køb af fysiske varer i webshoppen.

Tilmelding er bindende

Tilmeldingen til en workshop er som udgangspunkt bindende. Afmelding eller flytning skal ske skriftligt i henhold til nedenstående retningslinjer pr. e-mail til hello@madeindenmarkworkshops.dk indtil senest 3 uger før workshop start.

Ved afmelding efter 3 uger før workshop start refunderes beløbet ikke. Dog må pladsen gerne gives videre til en anden.

Ved aflysning

Vi forbeholder og retten til at aflyse ved sygdom eller for få tilmeldinger. Herved gives det fuld beløb for workshoppen retur.

Ved returnering

Hvis du har fortrudt dit køb, kan det returneres på købers regning. Vi giver dog ikke penge retur for skind.

Returneringer og reklamationer sendes til:
Made In Denmark by Iben Schrader
Nordgade 10
8920 Randers NV
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret ved køb af fysiske varer

Der gives 14 dages fuld returret på fysiske varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på hello@madeindenmarkworkshops.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Link: https://ec.europa.eu/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: hello@madeindenmarkworkshops.dk.